In deze allereerste aflevering zitten Eelco en Robin samen bij Eelco aan de keukentafel en vertellen ze wat over zichzelf: Wie ze zijn, dat ze twee heel verschillende persoonlijkheden hebben, en ook hoe dat wel eens tot misverstanden kan leiden. Gelukkig weten ze elkaar ook altijd weer te respecteren en kunnen ze uiteindelijk juist heel goed samenwerken. Benieuwd naar dit eerste gesprek? Hieronder kan je hem luisteren!
2 gedachten over “TaraTalks Podcast 1: Eelco en Robin stellen zich voor”
Paul van der Leek
Hoi Eelco,
Wat een mooi verhaal op jullie podcast. Het is duidelijk wat jullie willen en hoe jullie staan in het benaderen van klanten.
Aan het eind van jullie verhaal hoor ik Eelco zeggen dat het niet zozeer gaat over het verkopen van materiaal, maar de cliënten meer een goed gevoel te geven. Een goed gevoel geven prima, maar het draait toch uiteindelijk om omzet draaien en zorgen dat je wat verkoopt. Of vergis ik me daarin?
Hoi hoi Paul,
Dank je wel voor je reactie! Ik ben er van overtuigd dat het draaien van omzet geen doel op zichzelf is! Natuurlijk is het belangrijk omdat we zonder omzet de kosten (personeel, huur en een eigen boterham) niet kunnen betalen, maar het is toch veel mooier wanneer een klant een keuze maakt voor een product omdat het hem of haar een goed gevoel geeft. Zo versterkt het één het ander!
2 gedachten over “TaraTalks Podcast 1: Eelco en Robin stellen zich voor”
Hoi Eelco,
Wat een mooi verhaal op jullie podcast. Het is duidelijk wat jullie willen en hoe jullie staan in het benaderen van klanten.
Aan het eind van jullie verhaal hoor ik Eelco zeggen dat het niet zozeer gaat over het verkopen van materiaal, maar de cliënten meer een goed gevoel te geven. Een goed gevoel geven prima, maar het draait toch uiteindelijk om omzet draaien en zorgen dat je wat verkoopt. Of vergis ik me daarin?
Hoi hoi Paul,
Dank je wel voor je reactie! Ik ben er van overtuigd dat het draaien van omzet geen doel op zichzelf is! Natuurlijk is het belangrijk omdat we zonder omzet de kosten (personeel, huur en een eigen boterham) niet kunnen betalen, maar het is toch veel mooier wanneer een klant een keuze maakt voor een product omdat het hem of haar een goed gevoel geeft. Zo versterkt het één het ander!